Zeer gericht adverteren
Je bepaalt zelf wie je advertentie te zien krijgt: op basis van locatie, leeftijd, interesses, zoekwoorden of gedrag. Geen verspilling dus.
In tegenstelling tot organische groei via SEO of social media, geef je bij advertenties geld uit om direct bovenaan of in beeld te komen bij je doelgroep. Dit is ideaal als je:
Snel resultaat wilt (denk aan lanceringen, acties, tijdelijke promoties)
Heel gericht bepaalde mensen wilt bereiken
Meer verkeer of leads nodig hebt in korte tijd
Je bepaalt zelf wie je advertentie te zien krijgt: op basis van locatie, leeftijd, interesses, zoekwoorden of gedrag. Geen verspilling dus.
Met Google Ads sta je direct boven de organische zoekresultaten. Dat geeft je meteen zichtbaarheid en extra klikken.
Je ziet exact wat je advertentiebudget oplevert: aantal klikken, kosten per conversie, opbrengst. Op basis daarvan kun je bijsturen en opschalen.
Zelfs als mensen nog niet klikken, zien ze je naam, logo of producten. Je bouwt dus ook aan herkenning en vertrouwen, zelfs passief.
Je kunt adverteren op:
Google (zoeknetwerk + display + shopping)
Social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok)
YouTube (video advertenties)
Remarketing: advertenties tonen aan mensen die je site eerder bezochten
Klaar voor een website die er niet alleen goed uitziet, maar ook écht resultaat oplevert? Plan vandaag nog een gratis kennismaking – wij denken graag met je mee.